divendres, 22 de novembre del 2013

LA TAVERNA KUU!LTURAL - Dimecres amb Batalla Final

A la Taverna de Smaug hem iniciat una nova activitat amb intenció que sigui continuada. Des del passat dimecres, 20 de novembre, i amb la inestimable col·laboració d'en Pere de kuu! (www.kuu.cat), vam tenir la primera sessió de La Taverna Kuu!ltural.

La idea és que, cada setmana i durant cinc setmanes, farem una proposta de quatre pel·lícules relacionades entre elles per un factor comú, de vegades evident, de vegades no tant.

Així, vam començar amb la primera proposta: DIMECRES AMB BATALLA FINAL

La primera reacció de molta gent (entre ells, jo mateixa) va ser: "i què hi pinta Dirty Dancing?" però després de l'explicació d'en Pere, em vaig mostrar convençuda i vaig optar per votar-la, perquè no? una mica de romanticisme no ve malament en l'època actual...

A l'article (genial) de la web de kuu! trobareu tota la informació de les pel·lícules proposades. 

Finalment, però, la majoria (no tinc clar si silenciosa, o no) va decidir-se per veure "Scott Pilgrim vs the world".

Bona, entretinguda.
A veure quina serà la proposta per la setmana vinent...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada